Introduction to CAZZAC

CAZZAC is a girl band consisting of three young people who are passionate about music and singing. Our motto is always to aim and strive for the best, at the same time mantaining our friendship and continue making music.

Friday, June 29, 2007

yoho

ah rit the book I wrote ...this is the link : http://www.taocu.com/star/showbook.asp?bid=74408
must go n read ho! It is in chinese lah n due to many demands our blog would also have chinese 1 dun worry coming soon...
**The Manager Loka****
Try read this song, I write 1 nice then maybe can consider putting in melody
在夜晚在秋天  
我们长躺在草地上  
仰望着星空  
星星一闪一闪没有变  
而你却一点一点和我分开了  
一年以后我躺在草地  
你不在我身边空虚得很  
星星依然在天空中一闪一闪    

我相信我以前  
是天堂里的一颗星星  
与天使狂欢与同伴游玩  
直到我见到你一个人  
躺在草地上静静的仰望着我  
一个人好像很寂寞  
我因为你而坠落  
在你身边陪伴你  
我因你失去天堂 
而你却离我而去    
星星一闪一闪依然不变
你对我的爱情
却已渐渐冲淡
你不再仰望星空  
不再对我微笑  
可我再也回不到天堂    
我相信我以前  
是天堂里的一颗星星  
与天使狂欢与同伴游玩  
直到我见到你一个人  
躺在草地上静静的仰望着我  
一个人好像很寂寞  
我因为你而坠落  
在你身边陪伴你  
我因你失去天堂  
而你却离我而去  
可你却离我而去…
*Manager Loka*

No comments: