Introduction to CAZZAC

CAZZAC is a girl band consisting of three young people who are passionate about music and singing. Our motto is always to aim and strive for the best, at the same time mantaining our friendship and continue making music.

Tuesday, July 24, 2007

Hi ppl

This is our new song, thought you'd like to know. We've fitted in the melody and are now in recording process. It's written by our manager Loka.
这是我们新歌,CAZZAC 正在录音过程。。。这首歌是loka 写的。

天堂的星星

在夜晚 在秋天
我们长躺在草地上
仰望着星空
星星一闪一闪
一直没变

而你与我分开
一年后我躺在草地上
你不在身边
空虚得很
星星还在闪

我相信我以前
是天堂里的一颗星星
与天使狂欢与同伴游玩
直到我看到你一个人
躺在草地上静静仰望着我

而你与我分开
一年后我躺在草地上
你不在身边
空虚得很
星星还在闪

我相信我以前
是天堂里的一颗星星
与天使狂欢与同伴游玩
直到我见到你一个人
躺在草地上静静的仰望着我
一个人好像很寂寞
我因为你而坠落
在你身边陪伴着你
我因你失去天堂

我相信我以前
是天堂里的一颗星星
与天使狂欢与同伴游玩
直到我见到你一个人
躺在草地上静静仰望着我
我相信我以前
是天堂里的一颗星星
与天使狂欢与同伴游玩
直到我见到你一个人
躺在草地上静静仰望着我
静静仰望着我
It's in chinese but I write english songs too.
Okay ppl, if you wanna read Zephyr's poems or short stories, pls go to booksie.com/zephyr for more imformation... ... ...
Zephyr :)
p.s vote for me !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: